پست ثابت

 

 

 

چادرم تاج بهشتیــــست که بر ســـردارم

یادگاریســـت که از حضـــرت مــادر دارم

تیــــرها بر دل دشمــــن زده با هــــر تارش

مــــن محــال اســت که آن را ز ســــرم بـــردارم.

 

 

خدایا از تو میخواهم چادر من را چنان با چادر خاکی جده سادات


   پیوند بزنی که اگر جان از تنم برود چادر از سرم نرود.

جــدا کننــده متـن



نظرات شما عزیزان:

ربابه قانع
ساعت10:45---30 خرداد 1394
خواهر گلم اگه گفته من ناراحت شدی مغذرت میخوام ولی اینو بدون که وبلاگت حرف نداره
پاسخ:مرسی اجی ن بابا ناراحت چیه مرسی از نظرت


ربابه قانع
ساعت12:18---8 خرداد 1394
سلام خانم معصومه وبلاگت حرف نداشت ولی یه جایی عیب داره وبلاگ تو که واسه حجابه اون کنار چت چیکار میکنه؟
پاسخ:بابا کسی که توش چت نمیکنه اصلا برای رواج فرهنگ درسته یا برای استفاده درست به نیمه پرلیوان نگاه کن خواهرمن


mahsa
ساعت16:01---1 خرداد 1394




ایا میخواهید برای همیشه بازدیدهایتان بالا باشد بالای 5000هزار بازدید روزانه



با استفاده از این نرم افزار می توانید به وبلاگ خود تا ساعتی هزار بازدید بفرستید و شاهد افزایش رتبه السکا و گوگل خود در مدت زمانی کوتاه باشید



این نرم افزار صد در صد تست شده می باشد

دانلود - 9000 تومان



اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز
ساعت0:34---15 ارديبهشت 1394
حجاب یعنی نگاه و توجه خدا.بی حجابی یعنی نگاه و توجه نامحرم ها و ظاهرپرستان و هوس بازان.سلام.خسته نباشید.لطفا اگر وقت کردید به وبلاگ من حقیر هم سری بزنید.خیلی ممنون.
پاسخ:مرسی از نظرتون حتما


نیلوفر
ساعت19:10---17 بهمن 1393
webet kheili khoob shode. mashallah. ishallah movafah bashi hamishe
پاسخ:مرسی


مهلاجوووووووووووون
ساعت12:02---9 بهمن 1393
گلم ..عیول داری..

فاطمه کبیری
ساعت16:10---29 دی 1393
دوست خوبم اگه مایل هستی با سایت من که یک کمپین برای حفاظت آب هست تبادل داشته باشی، اول منو در لینک دوستان ودت بذار و بعد به من بگو که من هم تو رو در لینک های ویژم بگذارم.
ممنون
پاسخ:باشه مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 دی 1398برچسب:, | 18:7 | نویسنده : معصومه |